Subject: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1 vastamiseks -- meeldetuletus nr 2
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 10:42:06 +0300

From: Tiit Oidjärv - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, April 25, 2025 10:22 AM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

From: Anni Teetsmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 25, 2025 8:30 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Tiit
Oidjärv - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et Tartu vallas ei ole siiani tegeletud brownfield alade
kaardistamise või analüüsiga. Oleme Tartu valla ettevõtlusalad kirjeldanud
Tartu valla üldplaneeringus ning eraldiseisvaid ettevõtlusalade
kaardistusi ja/või turundusportaale ei ole koostatud. Tartu valla
üldplaneeringumaterjalid on kättesaadavad siit:
https://uldplaneering2035.tartuvald.ee/.

Lugupidamisega,

Anni Teetsmann

Tartu Vallavalitsus

Planeeringute spetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 5309 9192

From: Tuulikki Sillajõe - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 24, 2025 2:11 PM
Subject: RE: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
vastamiseks -- meeldetuletus nr 2

Tere taas!

Tuletan meelde, et meie kirja 03.04.2025 nr 13-5/1465-1 infokorjeks nn
brownfiled’ide ja tööstusalade kaardistuse ning üldplaneeringutega
kavandatud ettevõtlusalade kohta vastamise tähtaeg oli 21.04.2025.

Väga palun oma vastus teele panna.

Lugupidamisega

Tuulikki Sillajõe
Nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

From: Tuulikki Sillajõe - MKM
Sent: Tuesday, April 15, 2025 2:41 PM
To:

Subject: Meeldetuletus MKM e-kirjale 03.04.2025 nr 13-5/1465-1 vastamiseks

Tere!

Pühad on tulekul ja kevad on jõudu kogumas, seepärast juhin tähelepanu, et
planeeringute asekantsler Ivan Sergejevi e-kiri 03.04.2025 nr 13-5/1465-1
infokorjeks nn brownfiled’ide ja tööstusalade kaardistuse ning
üldplaneeringutega kavandatud ettevõtlusalade kohta vastamise tähtaeg on
21.04.2025. Vastused on väga oodatud.

Neile, kel vastus juba teele pandud, suur-suur aitäh!

Tänulikult

	Tuulikki Sillajõe
nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.mkm.ee> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn